Élet Akadémia

Embernek lenni nem könnyű. A mindennapi létfenntartás, családi (v)iszonyok, kötelékek, álmok, gondolatok, tettek, jó és kevésbé jó élmények, egészség és betegség meghatározzák a mindennapjaink életminőségét, miközben kérdések születnek bennünk újra meg újra.  Mit kezdjek az életemmel? Miért kerültem erre a világra? Hogyan tudom testileg és lelkileg egészségesebben élni az életem? Miért lettem beteg? Hol találom a nekem megfelelő spirituális utat? Ki(csoda) vagyok én? Ha benned is felmerülnek ezek a kérdések, akkor jó helyen jársz.
ÉNRŐL, LÉTKÉRDÉSEKRŐL, EGÉSZSÉGRŐL TANULNI.
Azaz az ÉLET Akadémiája.
Napjainkban sokszor emlegetett fogalom a harmónia. Harmonizálni annyit tesz, azonos rezgésszintre hozni. A testet a lélekkel, a fentet a lenttel, a kintet a benttel. Nem elég egészségesen táplálkozni (lent), mint ahogy nem elég az önzetlen szeretetet gyakorolni (fent). Nem elég Lao-ce-t olvasni (lélek) és nem elég kimozdulni a természetbe (test). Nem elég nyugalmat lelni (bent) és nem elég megbízható barát lenni mások számára (kint). "Nem elég" egy aspektusban nagyot lépni, hiszen az ÉLET összjáték, amelyben minden és mindenki szerepet kap, összefonódnak mint az életvirág. A EGÉSZSÉGES ÉLET a LÉTKÉRDÉSEK mentén zajlik. Az egészséges élet testi és lelki szinten való eléréséhez TUDNI kell. Tudnom kell hogyan működik a test, hogyan működik a lélek. Ismernem kell önmagam. Bennem az emberiség több ezer éves tudása összpontosul, ebben a tudásban pedig magamra lelek.
Legyél a magad asztrológusa, gyógyítója, életmód tanácsadója, terapeutája, tanítója és tanítottja. Első lecke: tanulni és tanítani is tudsz! Második lecke: tanulnod és tanítanod is kell! E gondolatok mentén állítottuk össze az ÉLET Akadémia előadássorozatát. Az első alkalom témakörei:  10.00 Ki(csoda) vagyok én? - Németh Zoltán Volt (van) teremtés? Ezer éves tudásunk. "Mond mit érlel annak sorsa..." Tudati rezdülések. Az öröklét ideája.  11.00 A lélek és a betegségek összefüggései - dr. Németh Csilla Betegségeink pszichoszomatikája. Test-lélek-szellem (disz)harmóniája  12.00 Nyugat vagy kelet? Nyugat ÉS kelet.- dr. Németh Csilla Nyugati és keleti gyógymódok áttekintése  13.00 Ebéd  14.00 Mihez kezdjek? 1. rész: A daganat - dr. Németh Csilla Nincs bennem ellenség. Okok, összefüggések. Sikeres terápiák.  15.00 Amint fent, úgy lent - Gosztonyi Tímea Mit mutatnak NEKEM a csillagok? Az analógiás értelmezés alapjai.   16.00-17.30 Összjáték tréning - Iszlai Zoltán Egymásra hangolva. Én vagyok vagy te vagyok? Avagy itt ne hagyd azt, amit a nap során kaptál.
Időtartam: 7 óra / alkalom (+szünetek)
Helyszín: 1075 Budapest, Holló u. 1. II. em. 26. Résztvevők száma: 10-20 fő Előadók: dr. Németh Csilla, Iszlai Zoltán, Gosztonyi Tímea, Németh Zoltán




Részvételi díj:     10.000 Ft/fő/nap Időpont: 2010. május 29. szombat 10.00 - 17.30 Jelentkezni lehet: Németh Zoltán:    06-30-235-2512, nz@gyogyuljmeg.hu